سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر آسمان شب

نظر

مهر نوشت:

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جریان فتنه این روز‌ها خیز برداشته تا انتقام زخمی که در 9 دی خورده است را در 12 اسفند بگیرد.
آیت الله سید احمد خاتمی عصر چهارشنبه در دیدار اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با بیان اینکه جریان فتنه این روز‌ها خیز برداشته است تا انتقام زخمی که در 9 دی خورده است را در 12 اسفند و در انتخابات مجلس شورای اسلامی بگیرد افزود: امروز مقابله فتنه، مقابله با یک دولت نیست بلکه مقابله با اصل و اساس نظام است.
 
وی افزود: آنهایی که انتخابات مجلس را تحریم می‌کنند بدانند که نه تنها جواب مثبتی دریافت نخواهند کرد بلکه سبب گرم‌تر شدن تنور انتخابات نیز خواهند شد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حنای فتنه گران دیگر در کشور رنگی ندارد مردم برای آن‌ها حسابی باز نخواهند کرد.
 
وی با بیان اینکه فتنه گران امیدوارند که انتخابات در فضای سردی برگزار شود افزود: قیاس درصد شرکت کنندگان در انتخابات مجلس با ریاست جمهوری اساسا نادرست است بلکه باید هر انتخاباتی را‌‌ همان انتخابات مقایسه کرد.
 
آیت الله خاتمی اضافه کرد: دشمنان از هم اکنون تحلیل‌های خود را آغاز کردند که درصد کمتری ازمردم در انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد در حالی که باید توجه داشت که انتخابات ریاست جمهوری وضعیت ویژه خود را دارد.