سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر آسمان شب

   

به دنبال درگیری فیزیکی هفته پیش نماینده دولت با یکی لز نمایندگان و توهین وی به مجلس، امروز یک عضو هیات رییسه مجلس از شکایت لاریجانی از نماینده دولت خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین هفته پیش بهروز مرادی رییس سازمان هدفمندی یارانه ها که برای اعلام موضع دولت درخصوص استفساریه ای در مجلس پیرامون اجرای قانون هدفمندسازی، به بهارستان رفته بود در پی اظهارات توهین آمیزش از مجلس اخراج شد . از آنجا که او با نماینده فریمان درگیر شد و به خانه ملت و اعضای آن اهانت کرد، به دستور رئیس مجلس اخراج شد(رئیس مجلس فردای روز درگیری نیز اعلام کرد که اهانت به مجلس و نمایندگان را مورد پیگرد قضایی قرار می دهد.  در همیمن راستا امروز امیدوار رضایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از شکایت لاریجانی به وکالت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس سازمان هدفمندی یارانه هابه قوه قضائیه به خاطر توهینش به نمایندگان ملت خبر داد.
به گفته وی، دهقان عضو هیات رئیسه و کمیسیون قضائی مجلس، مسئول پیگیری شرح کامل ماوقع و ارائه گزارش به هیئت رئیسه و همچنین پیگیری خواسته رئیس مجلس مبنی بر شکایت از مرادی به قوه قضائیه شده است.
وی با بیان اینکه یکی از شهود توهین مرادی به مجلس، شخص لاریجانی است، به مهر گفت: رئیس مجلس نیز اعلام کرده که صحبت ناشایست این فرد را شنیده است بنابر این باوجود شهود متعدد باید قوه قضائیه توهین این فرد به مجلس شورای اسلامی را بررسی کند. حتی نوار جلسه آن روز را هم در هیات رئیسه بررسی کرده اند.
رضایی با بیان اینکه موضوع مشاجره رئیس سازمان هدفمندی و نماینده مجلس را از دو وجه می توان مورد بررسی قرار داد، اظهار داشت: یک وجه قضیه بحث شخصی نماینده مجلس با رئیس سازمان هدفمندی است که البته عکس العمل آن به مجلس هم بر می خورد نهایتا وقتی توهین ها به کل مجلس عنوان شد بحث مدعی العموم مطرح شد.