سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر آسمان شب

نظر
سردار جعفری

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا با تجربه ای که از جنگ ایران و عراق دارد، هرگز جرات اجرای تهدیدات خود علیه ایران را ندارد.

سردار سرلشکر محمد علی جعفری بعد از ظهر سه شنبه در جمع سپاهیان و بسیجیان استان اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل اظهار داشت: این کشور به قدرت نظامی، معنوی و ایمان و اعتقاد مردم و بویژه جوانان ایرانی آگاه بوده و توان عملی کردن تهدیدها را ندارد.

وی با بیان اینکه امریکا به بهانه حضور در عراق و افغانستان نیروهای نظامی خود را به منطقه سرازیر کرده است، افزود: آنها می دانند که با گزینه نظامی هرگز نخواهد توانست کشورمان را در برابر خواسته های غیر قانونی خود مرعوب کنند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به آمادگی کامل این نیرو در برابر هر نوع تهدید جدی دشمن اضافه کرد: به همین دلیل است که امروز شاهد افزایش جنگ نرم دشمن هستیم چرا که آنها توان حمله نظامی به ایران را ندارند.

سردار سرلشکر جعفری تصریح کرد: دشمنان واقعی انقلاب اسلامی به عنوان حامی و پشتیبان این جنگ پشت پرده، هم اکنون برنامه ریزی و فتنه انگیزی می کنند.

وی وظیفه اصلی سپاه را عمل به تکلیف در جهت نگهبانی از آرمانهای انقلاب اسلامی دانست و یاد آور شد: نگهبانان این نظام اسلامی باید با دلی مشتاق، زبانی صادق و دیدگانی حق بین، از آرمانهای انقلاب اسلامی حفاظت کنند.

در این مراسم فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان نیز با اشاره به رشادتهای بسیجیان اردبیل در هشت سال جنگ تحمیلی از آمادگی سپاهیان استان در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن خبر داد.

سردار جلیل بابازاده با بیان اینکه پتانسیل بسیج برای فرهنگ سازی بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: با این ظرفیتهای فرهنگی و دینی دشمنان هیچ توفیقی در جنگ نرم نخواهند داشت.

منبع:مهر