سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر آسمان شب

نظر

موضوع درگیری لفظی و فیزیکی دیروز دو نماینده دولت و مجلس، تذکر امروز یکی از نمایندگان را در پی داشت

                                                            لاریجانی

یکی از نمایندگان در تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت: روز گذشته شان مجلس رعایت نشد و فردی به خود اجازه داد که به جایگاه مجلس و نمایندگان اهانت کرده و اینجا را «حیوان خانه» بنامد! هیات رئیسه نه تنها با این فرد که باید با نماینده ای که پرخاش و جنگ و دعوا می‌کند نیز برخورد کند و از حیثیت مجلس دفاع نماید.

علی لاریجانی در پاسخ به وی، با بیان اینکه دیروز عبارات زشتی گفته شد که لزومی ندارد این حرف زشت تکرار شود، ادامه داد: به کار گیری چنین الفاظی در خور نظام ما نیست. من تعجب کردم که کسی ولو در عصبانیت به خودش جرات دهد چنین حرفی بزند. به همین دلیل هم اعلام کردم که ایشان را از جلسه بیرون کنند.

وی با بیان اینکه مشاجره بین دو نفر ربطی به حیثیت مجلس ندارد، تاکید کرد: این فرد {نماینده دولت} باید مجازات شود و ما حتما این موضوع را پیگیری قضایی می کنیم. اظهارات ایشان نشان داد که الفبا و ادبیات صحیح اولیه را برای کار ندارد. مسائلی هم بیرون از مجلس مطرح شد که واقعیت نداشت یا همه واقعیت نبود که گفتیم آقای دهقان از هیات رئیسه این موضوع را پیگیری کند.

رئیس ملس با تاکید بر اینکه «حرف بی نزاکت آن فرد را ما خودمان شنیدیم» متذکر شد: کسی نباید به خودش اجازه دهد حرف بی نزاکتی در یک جلسه رسمی بزند و ما قطعا این موضوع را پیگیری قضایی می”‹کنیم تا مجازات شود.

 

 


 

منبع : خبرآنلاین