سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر آسمان شب

وزیر دفاع حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخی دندان‌شکن به دشمنان دانست و گفت: هیچ مانعی نمی‌تواند مردم را در راه پایبندی به ارزش‌های انقلاب باز دارد.
"سردار احمد وحیدی" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاردفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، پیام 22 بهمن امسال را پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: مردم همواره در سی و چهار سال پس از پیروزی انقلاب با حضور در صحنه، پایبندی‌شان را به آرمان‌های انقلاب ثابت کردند و مسئولان باید همه تلاش خود را به کار گیرند تا به مردم خدمت کنند.

وی سی و چهارمین حماسه ملت ایران در "22 بهمن 1391" را  پاسخی دندان‌شکن به دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: مردم همواره پیگیر آرمان‌های انقلاب در عرصه‌های علمی- فناوری، دفاعی و اقتصادی بوده‌اند و مشکلات به هیچ عنوان نمی‌تواند آنان را در راهی که سی و چهار سال است پیموده‌اند، باز دارد.

وزیر دفاع همچنین با اشاره به جدیدترین پهپاد بومی که قرار است در سوم خرداد 1392 رونمایی شود، اظهار داشت: این پهپاد دارای ویژگی‌های منحصر به فردی در عرصه دفاعی است و به لحاظ تکنولوژی می‌تواند ماموریت‌هایی را در حوزه شناسایی و اقداماتی که در حوزه دفاعی مطرح است، انجام دهد.