سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر آسمان شب

سازمان بسیج مستضعفین در پیامی تاکید کرد: راهپیمایی بی‌نظیر و عظیم ده‌ها میلیونی امت بیدار و بصیر ایران اسلامی در 22 بهمن ماه 1391 بار دیگر حقانیت نظام مقدسمان را بر جهانیان اثبات و توطئه‌های شوم استکبار جهانی و شیطان بزرگ را خنثی کرد.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، در پی حضور پرشکوه امت قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سراسر کشور، سازمان بسیج مستضعفین طی اطلاعیه‌ای از این حضور آگاهانه و دشمن شکن تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

انفجار ملت و راهپیمایی بی‌نظیر و عظیم ده‌ها میلیونی امت بیدار و بصیر ایران اسلامی در 22 بهمن ماه 1391 در اقصی‌نقاط کشور عزیزمان و میثاق مجدد امت با امامت؛ بار دیگر حقانیت نظام مقدسمان را بر جهانیان اثبات نموده و توطئه‌های شوم استکبار جهانی و شیطان بزرگ را خنثی کرد و نشان داد تحریم‌های به اصطلاح فلج‌کننده آمریکا؛ هیئت حاکمه آمریکا را فلج نمود.

بی‌شک، پیام اصلی آحاد امت ولایت‌مدار، دعوت مسئولین به وحدت و خدمت بی منت به ملت و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن و عدم هر‌گونه سازشگری و تسلیم‌پذیری است، چراکه ملت مقاومانه ایستاده است و گوش به فرمان الهی امامت، آماده هر گونه قیام و مجاهدت است.

در این مسیر الهی، یقینا مردم عزیز در انتخابات آتی اثبات خواهند کرد که به جریانی رای خواهند داد که در عمل بتواند ولایت‌مداری‌اش را ثابت کرده و در مقابل زورگویان عالم ایستادگی نماید.

مسئولین و روسای قوا باید بدانند آرامش مردم در فشارهای اقتصادی و سایر مشکلات در طول 34 سال گذشته به خاطر حقیقت اسلام و پایبندی مسئولین به ارزش‌ها و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است. یقینا انتظار مردم از مسئولین، اطاعت از ولایت در سایه مکتب اسلام است، مکتبی که خدمت به مردم را بالاترین عبادت دانسته و "اشدّاء علی الکفار" را تاکید نموده است.

سازمان بسیج مستضعفین ضمن تقدیر و تشکر از ملت مسلمان ایران عزیز و تبریک به ساحت مبارک امام خامنه‌ای دامت برکاته، روسای قوا را به اجرای فرامین ولایت و هوشیاری و بصیرتی همچون آحاد ملت فرا می‌خواند و به آنان هشدار می‌دهد تا در این پیچ تاریخی از مسیر انقلاب دور نگردیده و حافظ حقیقی ارزش‌های به یادگار مانده امام راحل و خون پاک و مطهر شهیدان سرافرازمان باشند.

این راهپیمایی بی‌نظیر که توطئه‌های شوم استکبار را خنثی نمود، علاوه بر پیام استکبارستیزی به جهانیان، هشداری بود بر ایادی داخلی، دگراندیشان و پیاده نظام جیره‌خوار داخلی که بدانند امت امام، سرسختانه مقابل هرگونه فتنه‌ای و در برابر هر جریانی خواهد ایستاد.