سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر آسمان شب

 

مدیر مسئول سابق روزنامه کارگزاران سازندگی گفت: اینکه کواکبیان اعلام کرد «چون کسی از اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی نکرده است، من اعلام کندیداتوری می‌کنم» کار قشنگ و قابل تقدیری است.

"مرتضی سجادیان" در گفتگو با خبرنگاراحزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره اعلام رسمی کاندیداتوری از سوی مصطفی کواکبیان در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: اینکه کواکبیان اعلام کرد «چون کسی از اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی نکرده است، من اعلام کندیداتوری می‌کنم» کار قشنگ و قابل تقدیری است.

سجادیان گفت: کسانی که از این اقدام کواکبیان به عنوان "قحط الرجال" و... یاد می‌کنند، کار درستی نمی‌کنند و اقدام وی ستودنی است.

این فعال اصلاح‌طلب درباره شانس پیروزی کواکبیان در انتخابات ریاست جمهوری، با توجه به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی نتوانست رای مردم را به دست آورد، عنوان کرد: انتخاب نشدن کواکبیان به عنوان نماینده در مجلس، مبنای قضاوت درستی برای امکان رای‌آوری وی در انتخابات نیست؛ چراکه درصورت شکل‌گیری ائتلاف بین اصلاح‌طلبان، وی می‌تواند شانس پیروزی داشته باشد.

مدیر مسئول سابق روزنامه کارگزاران سازندگی، درباره احتمال کاندیداتوری "حسن روحانی" در انتخابات آینده، اظهار داشت: در حاشیه کنگره حزب مرد‌‌‌م‌سالاری "حسن روحانی" گفت که نسبت به این موضوع بی‌میل نیست، اما اعلام حضور قطعی نکرد.

وی دراینباره افزود: زمان آن رسیده است که کاندیداهای انتخاباتی از خاتمی گرفته تا روحانی رسما کاندیداتوری خود را اعلام کنند، تا تکلیف احزاب و مردم روشن شود.

سجادیان با تاکید براینکه نباید عقاید مردم در انتخابات به بازی گرفته شود، تصریح کرد: همانگونه که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره تاکید کرده اند، کسانی که با صندوق رای قهر می‌کنند و برای حضور در انتخابات شرط و شروط می‌گذارند خیانت به ملت کرده و دقیقا از دشمنان و خائنان نظام پیروی می‌کنند.

 

مطالب مرتبط :