سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر آسمان شب

 

در پایان دربی 76، ماموران انتظامی 120 تماشاگر را دستگیر کردند. این در حالی است که اورژانس غرب تهران دو تماشاگر هفتاد و ششمین شهرآورد پایتخت را به بیمارستان منتقل کرد و40 نفر از هواداران نیز به صورت سرپایی مداوا شده و به جمع تماشاگران بازگشتند.

به گزارش فارس، ماموران انتظامی 110 تا 120 تماشاگر را در جریان بازی دستگیر کردند تحویل مراجع قضایی مستقر در ورزشگاه دادند.
مسئولان قضایی به تخلفات برخی از دستگیر شدگان رسیدگی و آنها را با قید کفالت و برخی با گرفتن تعهد آزاد کردند. 15 تماشاگر نیز قرار است تحویل مراجع قضایی شوند، تخلف این افراد سنگین بوده است.
دو تماشاگر شهرآورد به بیمارستان منتقل شدند
محمدحسین مهدیان، مسوول اورژانس غرب تهران مستقر در ورزشگاه آزادی از انتقال دو تماشاگر هفتاد و ششمین شهرآورد پایتخت به بیمارستان خبر داد و به ایرنا گفت: این دو هوادار به دلیل تشنج و خونریزی دستگاه گوارش به بیمارستان فیاض بخش منتقل شدند.
وی اظهار داشت : تاکنون 40 نفر از هواداران نیز به صورت سرپایی مداوا و به جمع تماشاگران بازگشته اند.
مهدیان با بیان اینکه کار امداد رسانی به مجروحان شهرآورد پایتخت در سه مرحله انجام می شود، گفت: در مرحله نخست که از شب گذشته و تا بامداد امروز انجام شد، به مصدومیت سه هوادار رسیدگی شد.
وی اضافه کرد: مرحله دوم از ساعت شش بامداد امروز تا شروع شهرآورد و مرحله پایانی بعد از اتمام این رقابت تا خروج کامل هواداران ادامه خواهد یافت.
مهدیان با بیان اینکه بیمارستان های نزدیک به ورزشگاه آزادی تهران در آماده باش کامل قرار دارند، اظهار داشت: اورژانس غرب تهران با استقرار امکانات کافی در ورزشگاه، تمهیدات لازم را برای مداوای آسیب دیدگان احتمالی دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تهران پیش بینی کرده است. 
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 13 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه موتور امدادی در ورزشگاه آزادی تهران مستقر هستند تا به مداوای مصدومان این دیدار حساس بپردازند. 
هفتاد و ششمین دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تهران ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.