سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر آسمان شب

مردم خود آگاه هستند و تشخیص می دهند که کسانی که توانایی اداره ی کشور و تعهد لازم نسبت به نظام و انقلاب و مردم دارند، شایسته هستند و باتوجه به نظام اسلامی ما که دشمنانی مثل آمریکایی ها و صهیونیسم ها دارد و مرتباً اشکال تراشی می کنند، افرادی که توانایی اداره ی کشور را در مقابل تهاجمات و ترفندها را داشته باشند، از اولویت برخوردارند.
مردم، بهترین مدیران برای تصمیم گیری هستند
 
محمد اسماعیلی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، درمورد انتخابات ریاست جمهوری آینده به خبرنگار اول نیوز گفت: باتوجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی در این سی و چهار سال گذشته به اعتقاد ما انتخابات آزاد و سالمی را برگزار کرده است و طیف های مختلفی هم در این سی و چهار سال روی کار آمده اند.

وی افزود: افرادی که معتقد به نظام و ولایت فقیه و مردم هستند، می توانند بیایند و در انتخابات اعلام حضور کنند و قاعدتاً هرشخصی را که شورای نگهبان تأیید کند، می تواند در رقابت انتخاباتی حضور پیدا کند و در طول این سال ها اینگونه بوده است و به همین شکل خواهد بود.


نماینده مردم زنجان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درمورد شاخصه های رئیس جمهور آینده گفت: مردم خود آگاه هستند و تشخیص می دهند که کسانی که توانایی اداره ی کشور و تعهد لازم نسبت به نظام و انقلاب و مردم دارند، شایسته هستند و باتوجه به نظام اسلامی ما که دشمنانی مثل آمریکایی ها و صهیونیسم ها دارد و مرتباً اشکال تراشی می کنند، افرادی که توانایی اداره ی کشور را در مقابل تهاجمات و ترفندها را داشته باشند، از اولویت برخوردارند.


وی ادامه داد: مردم تا به امروز این مسئله را تشخیص داده اند و از این بعد نیز خود مردم هستند که هر شخصی که می خواهند انتخاب می کنند.

اسماعیلی در پایان اظهار داشت: ما در طول این سی و چهار سال سختی های فراوانی داشته ایم و مردم این سختی ها را پشت سر گذاشته اند. مردم ما مردمی آب دیده هستند، و مشکلات را می دانند و در این شرایط بهترین مدیران برای تصمیم گیری هستند. مردم ما معمولاً در این شرایط سخت می توانند بهترین تصمیم را بگیرند.