سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر آسمان شب

حجت الاسلام ذوالنور در گفتگو با اول نیوز در انتقاد از پیام تسلیت اخیر سید حسن خمینی به یکی از سران فتنه گفت: ما شخصیت ها را به ولایتمداری شان می سنجیم و این عمل سید حسن آقا شاید بخاطر رودربایستی و روابط گذشته با برخی افراد باشد و امیدواریم که صرفا همین باشد.
واکنش ذوالنور به پیام سید حسن خمینی
 
حجت الاسلام ذوالنور در گفتگو با خبرنگار سیاسی اول نیوز در انتقاد از پیام تسلیت اخیر سید حسن خمینی به یکی از سران فتنه گفت: ما شخصیت ها را به ولایتمداری شان می سنجیم و این عمل سید حسن آقا شاید بخاطر رودربایستی و روابط گذشته با برخی افراد باشد و امیدواریم که صرفا همین باشد.

به گزارش اول نیوز، چندی پیش در سایت رسمی سید حسن خمینی نامه ای با مضمون پیام تسلیت به یکی از عوامل فتنه منتشر شد که طی آن فوت پدر همسر وی را تسلیت گفته بود.


آنچه محرز است جرم عوامل فتنه می باشد که پس از گذشت 3سال از ادعای باطل و عملکرد خود نه تنها نادم نیستند، بلکه در هر فرصتی بر آن پای فشاری می کنند. در این شرایط همدردی با معاندان نظام و مردم چه معنی و مفهومی را در بردارد؟
آیا از سر رودربایستی است یا ...؟
به هر صورت از نوه ی بنیانگذار انقلاب توقع است تا روابط قدیمی و رودربایستی ها را بر خواست و اراده ملت ارجح ندانسته و به نظر عموم احترام بگذارد.

این نظام به بهای کمی بدست نیامده که اشخاصی با نام نخست وزیر امام (ره) بخود اجازه دهد تا منافع نظام و مردم را به خواست خودخواهانه خود به مخاطره بیندازد و همه ی اصول را دستاویزی برای رسیدن به مقاصد شخصی قرار دهند و ندایی را سر دهند که دشمنان داخلی و خارجی سال ها در فراقش حسرت به دل مانده بودند.
9 دی مردم با حضور میلیونی خود با سران و عوامل فتنه اتمام حجت و خیلی صریح و روشن موضع خود را مشخص و از فتنه گران و حامیانشان اعلام انزجار کردند. 

در این باره حجت الاسلام ذوالنور جانشین پیشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با اول نیوز اظهار داشت: فرمایشات حضرت امام (ره) برای ما حجت است. ایشان فرمودند "میزان در هر فردی حال فعلی اوست."

وی افزود: ممکن است کسی با حضرت امام (ره) نسبت خانوادگی نداشته باشد اما جان و مال خود را در راه اهداف و آرمان های حضرت امام (ره) فدا کند و بالعکس. لذا روابط سببی و نسبی دلیلی بر تائید یا رد افراد نیست.

جانشین پیشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: ملاک سنجش و ارزیابی افراد، پیروی از خط و آرمان های امام و اصول و ارزش هایی است که حضرت امام (ره) همه زندگی خود را پای آن گذاشت و درخشان ترینش ولایت و ولی فقیه است.


ذوالنور میزان همراهی و تبعیت از ولایت فقیه را محک ارزیابی اشخاص دانست و افزود: ما شخصیت ها را اینگونه می سنجیم و این عمل سید حسن آقا شاید بخاطر رودربایستی و روابط گذشته با برخی افراد باشد و امیدواریم که صرفا همین باشد.

وی در ادامه موضع گیری سران فتنه و آثار خیانتبار فتنه را برای مردم روشن و مبین دانست و گفت: مردم انزجارشان را نسبت به مواضع سران فتنه نشان دادند حال اگر کسی به مواضع عوامل فتنه نزدیک شود و از مردم و انقلاب فاصله بگیرد بازنده خواهد بود. لذا بایستی دقت شود تا از مسیر انقلاب و مردم دور نشده و جا نمانند.